Friday 5 October 2012

Coretan hidup

Assalamualikum.....

Ya allah permudahkan lah urusan ku didunia dan akhirat..
Bismmilah..

Hidaya amat diperlukan umtuk semua owng.. tidak kira tua atau miskin.... Hidaya adalah cahaya yg paling indah untuk semua umat islam... saya pun harap sngat hidaya akan datang.. tapi jgnlah tnguh hidaya datang baru nak berubah.. lebih baik kita yg cari sendiri hidaya tersebut...

Saya suka sngat owng bertudung labuh pakai baju longgar.. selesa.. Saya pun ingin mcm mereka tapi saya takut perubahan saya akan menyrbabkan owng mengata saya... Ya Allah ko kuat kan hati ini... ko Mantapkan lah ati ini... Aku ingin benar berdiri dijalan mu...

Aku juga ingin impikan owng mengajar aq agama dan dpat membimbing aq ke jalan yg lebih dekat dekat dengan Allah S.W.T bukan yang bawa aq hanyut dengan keindahan dunia yg tidak kekal.. Ya Allah jika dia benar jodoh ku yg boleh Pimpin aq ke jalan yg dekat dengamu .. Kekal kan lah hubungan hambah mu yg kerdil ini.. Setiap kali aq akan berdoa...

Aku juga berterima kasih kepada kedua ibu bapa ku,,, yg dari kecil sentisa menasihati ku nie yg agak nakal, dan keras kepala.. (aq minta maaf ya mak abah).. Ya alalh sayang lah dia mcm mana aq sayang mereka sngat2.. Aku berterima kasih padamu ya Allah kerana aq mempunya ibu dan ayah.. Syukur Alhamdullilah atas tuhan yg sentiasa mendengar....

Klah smpai dini Sahaja cerita hidupku.. yg penuh ujian dunia yg hanya sementara.... Mantapkan lah iman hambah mu yg sentiasa berubah2... perkenankan lah doa hambahmu.. dan doakan aq selamat menjalani ujian JPJ..hehheh Jauhkan lah aq dengan rasa gugup dan takut.. :)

Assalamualikum...
Alhamdullilah...
:)

No comments:

Post a Comment