Monday 1 October 2012

Cerita ku..

Assalamualikum...
salam lama dah x aktif dengan blog nie... ernnnn... besa  buzy betul tapi entah lah wat apa sampai buzy betull.. Salam skang saya buzy dengan praktikal and saya punya office skang mau pindah bab ada renovation.. alahai penat lah 2 kan..hehhehehhe.... apa bulih wat udah nama nya keja .. mcm mana..

Saya nak cita tadi saya baru syak menjalani latihan QTI untuk memandu.. fuh seram sangat.. time first sekali sempat lagi mati enjin.. alahai.. kena tolak markah dah 1.. tapi syukur alhamdulilah Allah mendengar rintihan hati hambanya untuk meminta tolong dia telah mempermudahkan segala urusan ku  nie... Allhamdullilah...

Skang saya fikir plak pasal JPJ adei.. seram sejuk badan ku nie.. mengigil lagi..ermm.... Sekali lagi aq mengharap pertolongan kamu untuk mendoakan dan pertolongan Allah s.w.t yg tidak pernah putus kepada hambahnya yg sentiasa mengingat dia... ,, Doakan saya ya.. TQ (^_^)....

Saya sekarang heran napa senang saja owng itu mengkritik seseorang itu sedangkan dia belum mengenali dia dengan cara yg lebih rapat.. hanya dia melihat cara pemakaian seseorang itu..dan perngai seseorangitu...... jadi kita sebagai manusia jgn lah cepat mengaggap seseorang itu dari paras rupa.. inagat taw......

oklah sampai sini sahaja coretan saya di ceritahidupku.. :).. because Iwork tommorow... :(.. cepatlah hari sabtu.. mau rehar,.. hehhehe... tq.. Assalamualikum.. :)

No comments:

Post a Comment